tisdag 9 april 2013

Väntan

Vi väntar här. Väntar på våren och väntar på valpar. Men det kommer, både och förhoppningsvis.

Ley och Catch har parat sig klart nu. Det blev riktigt bra parningar så konstigt vore om det inte skulle bli något av det. Men man vet ju aldrig och vägen dit har precis börjat. Mycket kan hända men så klart hoppas vi på det bästa.

Likadant känns det med våren. Den här långa vintern har gjort sitt enligt mitt tycke och varannan dag vädret med. Humöret kunde vara bättre. Hela jag bara längtar efter riktig sol och värme.

Tids nog kommer det nog. Hellre förr än senare förståss. Tills dess är allt vi kan göra att vänta. Och njuta av det vi faktiskt har. Åkpåsen jag själv hade som liten till exempel. Min nya mössa som jag fått använda riktigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar