söndag 22 maj 2011

Fel på mailen

Kommer inte in på min mail. När jag försöker logga in kommer jag bara tillbaka till startsidan. Försöker kontakta supporten. Men för att kunna göra det måste jag logga in. Moment 22...

I övrigt lugnt. Ley är så rund att jag tror att hon spricker snart. Stönar och stonkar och vaggar omkring. Det mesta verkar jobbigt. Känner med henne. Hoppas att det är dags snart.

Rivningen av köket har börjat. Stefan har varit jätte duktig och tagit ner nästan alla skåp och luckor. Jag har inte kunnat hjälpa till så mycket. Kan inte göra så tunga grejer med min hand, måste hålla koll på Ley och dessutom är Wilgot febrig och vill sitta i knät mest hela tiden. Ja, ja jag drömmer mig bort och tänker på hur fint det ska bli när allt är klart. Dessutom fantiserar jag gärna om valparna i Leys mage. Ska bli så spännande att se hur många de är och hur de ser ut.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar