måndag 25 juli 2011

Going back to my roots...

Nu har jag styrt stegen (däcken) mot Norrland. I tre veckor skall jag tillbringa mina dagar i Hudiksvall. Med mig har jag Connie och 4 av våra Heelers. Så klart är även en hel del packning med. Det hör ju liksom till. En del saker glömda och en del saker säkert i överflöd. Stefan och Wilgot är kvar hemma och sköter gården och djuren. Några hundar fick vara kvar hemma och någon är på kollo hos goda vänner.

Varför Hudiksvall av alla ställen?? Ja, det är en bra fråga... Svaret blir; Jag skall gå Ridledarkursen 2011.

Så nu förstår ni varför det inte blivit så mycket uppdaterat på hemsidan och på FB den senaste tiden. Jag har varit upptagen med att packa och förbereda inför resan. Nu är vi väl på plats och jag kommer förhoppningsvis att bjuda på ett eller annat inlägg härifrån!

1 kommentar:

  1. Så roligt! Ridledarkursen.Väcker många trevliga minnen :D Lycka till!

    SvaraRadera