fredag 28 oktober 2011

Höst - ibland rätt så vacker

Höst.
Inte min årstid direkt. Men helt plötsligt slås jag ändå av hur vacker den kan vara. Som igår när jag var på väg hem från bilbesiktningen och kände för att ta en annan väg. Hamnade lite fel men vilken vacker vy jag fick!

Hösten kan vara rätt härlig ändå. Frisk, krispig luft och känsla av att krypa in under en filt, tända ljus och mysa. Vackra färger på träden och höstsol på hundpromenaden. Det är höstens bästa sidor. De andra tycker jag att vi glömmer bort för en stund.



En hösthälsning har vi fått från Bizzy (Hillstar's Bisbee Blue). Här är hennes promenadgäng samlat. Bredvid sig har hon familjemedlemmen Essex. Två vackra Heelers! Vilket härligt gäng de ser ut att vara, så glada och nöjda. Lite hösttema på hundarnas färger tycker jag allt. Härlig bild!

1 kommentar:

  1. verkligen jätte härlig bild, de har vuxit och blivit så stora nu :) Höst hälsningar från Izzy ( Hillstar´s Blueberry Kissies)

    SvaraRadera