fredag 9 december 2011

Stormig natt

Inte helt lätt att fota närgången katt... Men det här är Sigge iaf.

I går kväll började det plötsligt blåsa upp. Natten har varit stormig och det var inte helt enkelt att komma till ro och sova. Nu på morgonen känner jag mig allt lite sliten efter några vakna nattliga timmar.

Hur har Sigge haft det? Vart har han spenderat natten?

Det verkar som om han har kurat i garaget för Stefan mötte honom där i morse när han skulle åka till jobbet. När jag kom ut lite senare var han fortfarande kvar. Jag tog in honom i foderförrådet och han fick lite frukost. Skönt att han fortfarande är kvar.

2 kommentarer:

  1. Mina katter låg och sov i förrådet. En vid elementet och en under värmelampan. Stormen verkade de inte bry sig om. :)

    SvaraRadera
  2. ... o mina låg i stallet, uppe bland halmen på loftet... // Maria

    SvaraRadera