onsdag 12 mars 2014

Skönt i solen

Det är ju så att jag känner mig löjligt bortskämd. Sol för sjätte dagen i rad! Jag vet, alla tjatar om det men är det verkligen så konstigt efter den gråa vinter som södra Sverige har haft?

Idag har jag som vanligt en massa saker på min "attgöralista" men har ännu inte kommit mig för att börja med något av det. Jag har, vanskligt skjutit upp dem - för de lär ju aldrig bli färdiga på det här viset. Men just nu känner jag bara för att njuta av solen. Tanka välbehövlig energi.
Wilgot leker, Hugo sover i vagnen och här sitter jag på bänken mot stallväggen ( ja, mitt emellan den där katten och hunden).
Vika tvätt, handla, putsa fönster och allt det där andra går precis lika bra att göra när solen går i moln. Eller hur?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar