lördag 23 oktober 2010

Fint på mässan

I mässtältet på Svenskt avel- och sportchampionat (Breeders) finns en hel del fint! Det är klart, mässan är inte lika stor och utbredd som på de största tävlingarna men här finns det mesta i hästväg!

Lite hastigt och lustigt dök det upp ett tillfälle för mig att ha en egen monter på mässan. Givetvis nappade jag på denna chans och tänkte att jag skulle göra lite reklam för mina hundar och rasen.

Det är väldigt trevligt att träffa och få prata med hundintresserade och hundarna uppskattade verkligen alla klappar och uppmärksamhet. Heelern är en utmärkt häst- och gårdshund och jag tycker att det är bra att vår ras får uppmärksamhet. Fler borde få lära känna en Heeler - de är ju så härliga!

Själv fick jag också något fint att spana på. Mitt emot min monter ställdes det ut grymt fina häststatyer. Granlid heter konstnären. Vem vill inte ha en sån här skultptur?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar