tisdag 1 mars 2011

Simply the Best

Scandinavium är slut för i år. Denna gång var jag inte där men med dagens IT-samhälle går det att hålla sig någorlunda uppdaterad ändå. Det ena länken leder till den andra och vips dyker nostalgitrippen upp. Ett inslag av min barndoms idol. Å, som jag önskade att jag fick träffa honom i verkliga livet.

Finns det någon lika utbredd hästidol nu för tiden? Spontant känner jag att idolerna avlöser varandra för vart år, men så är jag ju inte barn längre. Då klippte man ju ut alla små hästbilder man kunde hitta och satte upp Min Häst- plancher på sovrumsväggarna.

Hur är det nu för tiden? Har barnen sina idoler installade i ett virituellt stall eller? Berätta gärna om era idoler, forna eller nuvarande, vore kul att höra!

2 kommentarer:

  1. Maria m Rut o resten7 mars 2011 kl. 07:55

    Åhh jag med!! Minns när jag var med syrran som liten. Vi var på skandinavium för o kolla tävlingar o så satt vi vid framridningsbanan o där var HAN!! Minns att jag fråga om jag fick klappa o ja det fick jag!! Rysningar o goosebumps på heeeeela kroppen. Underbart minne o en underbar häst!

    SvaraRadera