lördag 26 februari 2011

Hässleholm valp

Procordia's Catch A Fire - BIR valp.
Vi hade en mycket trevlig och framgångsrik dag på valputställningen i Hässleholm. Jätte kul att träffas och umgås ett tag med våra Heelers. Jag är glad över hur väl alla våra hundar skötte sig på den trånga och röriga utställningsplatsen. Väl inne i ringen, efter lång väntan, visade hundarna upp sig just så glada och följsamma som de ju är. Jag är stolt och faktiskt lite rörd över dem och på vilket trevligt sätt dem visades av sina förare. Det var en riktig fröjd att se!

Än en gång vill jag ju så klart rikta ett stort tack till Ellen Brekke på Procordia's kennel som gav mig möjlighet att få fina Catch till vår kennel. Vi är otroligt glada över vår fina prins, som inte bara är snygg utan också en helt fantastisk individ att ha i sin närhet. TACK!

Catch - 5 månader
Hillstar's All Eyes On Me "Poppy" 3:e bästa tik, HP
snyggt visad av matte Isa.
Hillstar's All Inclusive "Siv" BIM, HP

Hillstar's All That Sweet "Alice" 2:a bästa tik, HP

"Siv" BIM (11 mån) och "Catch" BIR (5 mån)


3 kommentarer:

  1. Grattis, vad roligt att det gick så bra för allihop! Alfons och jag tar nya tag och provar lyckan på en inofficiell utställning på hemmaplan den 30 april och på den internationella i Lidköping 8 maj.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att ni har siktet på fler utställningar :) Vad glad jag blir!
    Skam den som ger sig ;)

    SvaraRadera